Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Αμερικανός ΥΠΟΙΚ: «Η Ελλάδα είναι πρόβλημα της Ευρώπης - Συζητάμε το όλο θέμα αλλά οι Ευρωπαίοι θα πάρουν τις αποφάσεις»


«Η Ελλάδα είναι πρόβλημα της Ευρώπης», δήλωσε ο νέος Αμερικανός υπουργός Οικονομικών Στιβ Μνιούτσιν σε δηλώσεις του στην World Street Journal, ξεκαθαρίζοντας έτσι και τις αμερικανικές προθέσεις αναφορικά με το ελληνικό πρόβλημα.

Στην συνέντευξή του ο Σ.Μνιούτσιν τόνισε ότι τα οικονομικά προβλήματα της Ελλάδας είναι αποκλειστικά πρόβλημα της Ευρώπης, παρέχοντας έτσι τις πρώτες ενδείξεις αναφορικά με το ποια θα είναι η στάση των ΗΠΑ απέναντι στο ελληνικό θέμα και κυρίως στη συμμετοχή του ΔΝΤ στο ελληνικό πρόγραμμα.

«Είναι πρόβλημα της Ευρώπης. Συζητούμε με τους εταίρους μας στην Ευρώπη και το ΔΝΤ γι' αυτό το θέμα, αλλά πρόκειται για ένα θέμα, το οποίο αφορά τους Ευρωπαίους. Αυτολι θα πάρουν τις αποφάσεις» ήταν η δήλωση του Αμερικανού υπουργού Οικονομικών, με την «WSJ» να καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η νέα κυβέρνηση των ΗΠΑ ενθαρρύνει την «σκληρή στάση του ΔΝΤ έναντι της Ελλάδας».

Την ιδία ώρα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες τους Ευρωπαίους στέλνει το ΔΝΤ με ανάρτηση στο blog του Ταμείου από τον επικεφαλής οικονομολόγο Μόρις Ομπσφελντ, τον επικεφαλής για την Ευρώπη, Πολ Τόμσεν και τον επικεφαλής του νομικού τμήματος του Ταμείου, Σον Χέιγκαν.

Υπό τον τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τα κρατικά χρέη» και σε μια γενική (υποτίθεται) ανάλυση των θέσεων του Ταμείου, οι συντάκτες του άρθρου μιλούν για μια περίπτωση που μοιάζει όμοια με την ελληνική, όπως αναφέρει ιστοσελίδα, χωρίς να αναφέρονται ονομαστικά στην Ελλάδα σε όλα τα σημεία του κειμένου.

Ουσιαστικά το ΔΝΤ -μέσω ενός ακόμη blog κορυφαίων στελεχών του- «πετάει το μπαλάκι» στους Ευρωπαίους για συγκεκριμένες δεσμεύσεις αναφορικά με την ελάφρυνση του χρέους και επαναφέρει το θέμα της μείωσης των πρωτογενών πλεονασμάτων.

- Είναι σημαντικό για να γίνει εφικτή η αποπληρωμή του χρέους «να συγκεκριμενοποιηθούν με ρεαλιστικό τρόπο τα επίπεδα των πρωτογενών πλεονασμάτων», ούτως ώστε να βελτιώνεται η βιωσιμότητα του χρέους με την πάροδο του χρόνου, σε αντίθεση με πρωτογενή πλεονάσματα το ύψος των οποίων μπορεί να καταστεί δυσβάσταχτο για μία οικονομία, πλήττοντας κατάφωρα ακόμη και την είσπραξη φόρων.

- «Όταν ένα κρατικό χρέος είναι τόσο υψηλό που καθίσταται μη βιώσιμο» υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο «καταλυτικός» ρόλος του Ταμείου για σκληρή δημοσιονομική προσαρμογή και οικονομική στήριξη δεν αρκεί.

- «Οι εκτιμήσεις για τη βιωσιμότητα θα πρέπει να στηρίζονται σε ρεαλιστικές και όχι ηρωικές προβλέψεις για τις μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης».

- Η αβεβαιότητα από ένα ανεπίλυτο πρόβλημα χρέους αποθαρρύνει τις επενδύσεις και μπορεί να υποσκάψει την ανάκαμψη άρα και την επιτυχία του προγράμματος.

- «Η αξιολόγηση της βιωσιμότητας έχει ιδιαίτερη σημασία όταν μια χώρα είναι μέλος μιας νομισματικής ένωσης». Προφανώς αναφέρονται στην Ελλάδα, αφού το ΔΝΤ δεν έχει πια πρόγραμμα σε καμία άλλη χώρα της ευρωζώνης.

Πηγή

1 σχόλιο:

  1. Ποιον ενοχλεί ο πίνακας «Η Ελλάς Ευγνωμονούσα»;

    Στο πρωθυπουργικό γραφείο άλλαξε η διακόσμηση. Ο κ. Τσίπρας αποκαθήλωσε τον πίνακα του Θεοδώρου Βρυζάκη « Η Ελλάς Ευγνωμονούσα» και έβαλε στη θέση του έναν πίνακα αφηρημένης τέχνης. Επειδή το γραφείο του εκάστοτε Πρωθυπουργού το επισκέπτονται πολλοί ξένοι επισκέπτες και επειδή οι συμβολισμοί και η σημειολογία εκφράζουν τις βαθύτερες απόψεις του Πρωθυπουργού καλό είναι να αναρωτηθούμε δημοσίως: Γιατί αυτή η αλλαγή; Τί συμβολίζει, τί εξυπηρετεί;

    Ο πίνακας του Βρυζάκη φιλοτεχνήθηκε το 1858 και ανήκει στην Εθνική Πινακοθήκη. Από το 1982, επί Ανδρέα Παπανδρέου, κοσμούσε το γραφείο του Πρωθυπουργού και μάλιστα βρισκόταν πίσω από την πολυθρόνα του εκάστοτε Προέδρου της Κυβερνήσεως. Ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν ο πρώτος που τον απομάκρυνε. Ο Αντώνης Σαμαράς προς τιμήν του τον επανέφρε. Τώρα ο Αλέξης Τσίπρας αποδεικνύεται αγνώμων προς τους αγωνιστές του 1821 και μιμείται τον Γ. Α. Παπαπανδρέου. Άλλωστε δεν είναι το μόνο σημείο, στο οποίο τον μιμείται. Δεκάδες συνεργάτες του μνημονιακού Γ.Α.Π. κατέχουν σήμερα θέσεις υπουργών και συμβούλων της κυβερνήσεως, η οποία υποτίθεται ότι θα μας βγάλει από το μνημόνιο!

    Ο πίνακας, λοιπόν, απομακρύνθηκε και αντικαταστάθηκε από κάτι εξωτικό και ακατανόητο, χωρίς καμμία αναφορά στην Ιστορία μας, στη φύση μας, στην παράδοσή μας. Ο κ. Τσίπρας δείχνει με τη νέα επιλογή του ότι δεν είναι υπερήφανος για το 1821, για τους αγωνιστές της Πίστεως και της Πατρίδος, γενικά για το παρελθόν μας. Μάλλον ονειρεύεται ένα μέλλον συγκεχυμένο σαν τον νέο πίνακα που επέλεξε. Η Ελλάς δια του Πρωθυπουργού της δεν ευγνωμονεί πλέον τα τέκνα της που θυσιάσθηκαν για την Ελευθερία.

    Ο Θεόδωρος Βρυζάκης έγινε γνωστός από αυτόν τον πίνακα και από την περίφημη αναπαράσταση της Εξόδου του Μεσολογγίου. «Η Ελλάς Ευγνωμονούσα» παρουσιάζει την Ελλάδα σαν μία γυναίκα με αρχαίο μανδύα, στεφανωμένη και ευγνωμονούσα διάφορες αγωνιστικές μορφές, οι οποίες τής χάρισαν την Ελευθερία. Ο πίνακας παρουσιάζει τους πρωταγωνιστές της Επαναστάσεως, αλλά και τους πρωτομάρτυρες, όπως ο Ρήγας Βελεστινλής, οι οποίοι άνοιξαν τον δρόμο και έσπειραν τον σπόρο. Είναι απαραίτητο κατά την άποψή μου να υπάρχει αυτός ο πίνακας στο Πρωθυπουργικό γραφείο για να καταδεικνύει ότι η σημερινή Ελλάς οφείλει την ύπαρξη και την Ανεξαρτησία της στο 1821, σε όσους το προετοίμασαν και σε όσους το υλοποίησαν. Η απόρριψη του πίνακα αυτομάτως σημαίνει και απόρριψη του 1821. Σημαίνει την απόρριψη των ιδανικών και των αξιών που οδήγησαν στο 1821. Η απομάκρυνση του πίνακα και η αντικατάστασή του με έργο άσχετο προς την ελληνική ιστορία υποδηλώνει συνειδητή προσπάθεια των κυβερνώντων να αποκόψουν το παρόν από το παρελθόν, να απομακρύνουν τον λαό μας από τα ελληνορθόδοξα ιδεώδη του 1821.

    Φαίνεται ότι η ηγεσία της κυβερνήσεως ενοχλείται από το 1821, επειδή δεν ήταν ταξική εξέγερση. Ήταν πανελλήνιος και παλλαϊκός αγώνας για τον Χριστό και την Ελλάδα. Ήταν μία μάχη Χριστιανών κατά αλλοθρήσκων, Ελλήνων κατά Οθωμανών, καταπιεσμένων κατά κατακτητών. Όσοι ενοχλούνται από τον πίνακα προφανώς δεν θέλουν να βλέπει ο ξένος επισκέπτης τον Ρωγών Ιωσήφ, τον Επίσκοπο – ήρωα του Μεσολογγίου, ο οποίος εκφράζει στον πίνακα τη συμμετοχή των ματωμένων ράσων. Δεν θέλουν να παρουσιάζεται η Ελλάς ως αρχαία ελληνίδα ώστε να μην προβάλλεται η συνέχεια του Ελληνισμού. Δεν θέλουν να προβάλλεται ο Ρήγας, ο οποίος με τη Χάρτα του θεμελίωσε τη Μεγάλη Ιδέα.

    Οι αγώνες της Εκκλησίας μας, η πίστη στη διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού και οι αξίες των Αγωνιστών ενοχλούν. Η αριστερή διακυβέρνηση στη θέση τους βάζει την ασάφεια της σύγχρονης τέχνης. Ο Πρωθυπουργός κλείνει το 1821 στην αποθήκη. Ελπίζω να επανορθώσει το λάθος του!

    Κ.Χ. 7.3.2015

    ΠΗΓΗ: http://www.antibaro.gr/article/12364

    ΑπάντησηΔιαγραφή