Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Ryanair: θυσία η ασφάλεια στο βωμό του κέρδους;


“Νέα ήθη και έθιμα” στον χώρο των αερομεταφορών στην Ελλάδα, που σχετίζονται με θέματα ασφαλείας, παρατηρούνται με ανησυχία μετά και από την είσοδο της Ryanair στην ελληνική αγορά. Οι ανησυχούντες παραπέμπουν σε παλαιότερες δηλώσεις του διευθύνοντας συμβούλου της low cost εταιρείας, Μάικλ Ο'Λίρι, ο οποίος στο παρελθόν είχε δηλώσει μέχρι και ότι οι ζώνες ασφαλείας για τα αεροπλάνα είναι άχρηστες...
Σε συνέντευξή του στην Telegraph πριν από περίπου έναν χρόνο, σε μία προσπάθεια να πιέσει για τη δημιουργία θέσεων... όρθιων στα αεροπλάνα του - μία κίνηση που είχε προσπαθήσει και το 2009- ισχυριζόμενος ότι τα αεροπλάνα είναι απλά λεωφορεία με φτερά, είχε σχολιάσει: «αν υπάρξει ποτέ συντριβή ενός αεροσκάφους, Θεός φυλάξοι, μία ζώνη ασφαλείας δεν θα σας σώσει». Ο Ο'Λίρι ήλπιζε τότε να καταφέρει να παρακάμψει τους κανονισμούς της ΕΕ για την ασφάλεια, που απαιτούν οι επιβάτες να φορούν ζώνη για την απογείωση και την προσγείωση, ώστε να μπορέσει να αφαιρέσει τις τελευταίες 10 σειρές καθισμάτων από τα αεροπλάνα του και να καθιέρωνε θέσεις όρθιων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair είναι γνωστός για τις «ρηξικέλευθες» προτάσεις του, καθώς στο παρελθόν έχει προτείνει, για παράδειγμα, να χρεώνονται οι επιβάτες που χρησιμοποιούν την τουαλέτα ή να χρεώνονται οι ταξιδιώτες για την εκτύπωση της κάρτας επιβίβασης. Το ερώτημα είναι αν οι «ριζοσπαστικές» δηλώσεις του Ο’ Λίρι θα βρουν ευήκοα ώτα στην ελληνική αγορά, καθώς καποιοι εκφράζουν φόβους ότι στον βωμό του κέρδους και του φθηνού ναύλου μπορεί να δούμε και στους ελληνικούς αιθέρες ιρλανδικά ήθη και έθιμα...
Υπενθυμίζεται ότι η  χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Ryanair, η οποία, αν και καθημερινά προσθέτει και άλλη μία αρνητική επίδοση στο ενεργητικό της, εμφανίστηκε την περασμένη εβδομάδα και στην χώρα μας ως από μηχανής "θεός". Μόνο που η προϊστορία της μας προδιαθέτει για άλλο ένα ευφάνταστο ...πυροτέχνημα! Την ίδια ώρα, που η εταιρεία επιχειρεί να εμφανίζεται ως «σωτήρας» τα σε βάρος της δεδομένα διεθνώς αυξάνονται και πληθύνονται, δημιουργώντας ένα κύμα αρνητικών εντυπώσεων και εμπειριών που ξεσκεπάζει το πραγματικό πρόσωπο της εταιρείας. 

«Ρόμπα» και στα social media
Η αεροπορική εταιρεία πρόσφατα έγινε το επίκεντρο μιας εκστρατείας Facebook, η οποία επικρίνει την πολιτική της εταιρείας να «γδέρνει» τους πελάτες της με κρυφές χρεώσεις για επιπλέον υπηρεσίες. Ενδεικτικό παράδειγμα, η κα. Suzy McLeod, η οποία πέταξε με την οικογένειά της και χρεώθηκε 300€ για την εκτύπωση πέντε καρτών επιβίβασης! Στον τοίχο της στο Facebook μπορεί κανείς να διαβάσει «Πετώντας από το Αλικάντε προς το Μπρίστολ χθες, είχα προηγουμένως κάνει τσεκ ιν, αλλά επειδή δεν είχα εκτυπώσει την κάρτα επιβίβασης, η Ryanair μας χρέωσε με €60 ανά άτομο! Που σημαίνει ότι έπρεπε να πληρώσω 90€ για να εκτυπώσουν ένα κομμάτι χαρτί! Παρακαλώ κάντε "Like" αν νομίζετε ότι αυτό είναι άδικο». Αποτέλεσμα; Πάνω από 500.000 άνθρωποι έκαναν like  Επιπλέον, υπήρχαν περισσότερα από 20.000 σχόλια που δημοσιεύθηκαν, τα περισσότερα από αυτά για την υποστήριξή της.

Οι δυσαρεστημένοι πιλότοι...
Επιπλέον μόλις πριν λίγους μήνες, η εταιρεία μπήκε σε νέους μπελάδες, μετά από την καταγγελία - βόμβα υπαλλήλων της πως δουλεύουν ανασφάλιστοι και πληρώνουν μόνοι τους τις στολές, τις ταυτότητες και τα μεταφορικά. Ορισμένοι πιλότοι της εταιρείας έστειλαν επιστολή στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Ιρλανδίας και τονίζουν ότι η Ryanair, μέσω της πολιτικής χαμηλού κόστους, τους αντιμετωπίζει ως «εξωτερικούς συνεργάτες» και όχι ως υπαλλήλους. Σύμφωνα, μάλιστα, με το σκεπτικό της εταιρείας όσοι δεν έχουν ιδιωτική ασφάλιση δουλεύουν ανασφάλιστοι, καθώς, κάθε πιλότος έχει νομική και ηθική υποχρέωση να μην πετάξει εφόσον κρίνει ότι δεν είναι σε θέση να κάνει τη δουλειά του.

Ryanair όπως Air-bahal; 
Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα θυμίζουμε ότι ήταν στα τέλη Απριλίου, όταν η Ryanair είχε δηλώσει ότι μπορεί να προσελκύσει 10 εκατ. επιβάτες, 4 εκατ. στην Αθήνα, 2 στην Θεσ/νίκη και 4 στα περιφερειακά αεροδρόμια, σε βάθος τριετίας. Κακόπιστοι δεν είμαστε, αλλά τα μηνύματα που έρχονται από το εξωτερικό για τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα χαμηλού κόστους της Ευρώπης, είναι κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά, ειδικότερα όταν εγείρονται θέματα ασφάλειας!
Αν είστε δύσπιστοι δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε το http://www.ihateryanair.org/, το site που δημιουργήθηκε από δυσαρεστημένους πελάτες της εταιρείας, όπου θα καμφθούν και οι τελευταίες σας αμφιβολίες.  Μήπως λοιπόν να περιμένουμε πριν χειροκροτήσουμε; Γιατί αν χαμηλό κόστος σημαίνει Air-bahal, τότε συγγνώμη δεν θα πάρουμε!


Το κείμενο μας εστάλη με email

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου