Γράφει ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΕΜΟΣ
Από καιρού εις καιρόν, κατά διαστήματα, κάποια κέντρα δημοσιοποιούν πρωτότυπες θεωρίες που στόχο έχουν τον πόλεμο κατά της Ορθοδοξίας. Για τη Νέα Τάξη η Ορθοδοξία είναι σοβαρό εμπόδιο, γι’ αυτό πρέπει να πολεμηθεί με κάθε τρόπο και κάθε μέσο.
Όλοι αυτοί πρέπει κάποτε να καταλάβουν ότι η Ορθοδοξία για τον Έλληνα αποτελεί τον ισχυρότερο θεσμό και δεσμό συνοχής, δεδομένου ότι είναι περισσότερο συνειδητή από την εθνική συνείδηση, αφού η Ορθοδοξία στους χαλεπούς ιστορικούς καιρούς ήταν αυτή που εξέθρεψε την εθνική συνείδηση και καλλιέργησε και διατήρησε όσα στοιχεία χρειάζονταν τότε ο Έλληνας για να επιβιώσει εθνικά.
Κλασικό παράδειγμα έχουμε τους Τσάμηδες. Μέχρι το 1612 οι Τσάμηδες ήταν Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Το 1611 έγινε η ατυχής επαναστατική εξέγερση του επισκόπου Διονυσίου Φιλοσόφου. Μετά την κατάπνιξη του Κινήματος, για να διατηρήσουν κάποια προνόμια εξισλαμίσθησαν. Από την στιγμή εκείνη έπαψαν να είναι Έλληνες. Η αλλαγή του θρησκεύματος οδήγησε γρήγορα στην μεταστροφή της εθνικής συνείδησης. Αυτό δείχνει ότι η ορθόδοξη πίστη είναι το ισχυρότατο στοιχείο της εθνικής ταυτότητάς μας…
Αφορμή για το δημοσίευμα αυτό έδωσε βουλευτής γνωστή για το αντιθρησκευτικό της μένος, η οποία ήταν και εισηγήτρια στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Συνεπαρμένη η κ. Βουλευτής από το πάθος της κατά της Ορθοδοξίας, δεν εδίστασε να τα βάλει και με τον Υπουργό Παιδείας Κων. Αρβανιτόπουλο, επειδή στο νέο πρόγραμμα επιμένει στη διδασκαλία των Θρησκευτικών. «Τα θρησκευτικά με την έννοια της ορθόδοξης κατήχησης κατά τη γνώμη μας δεν έχουν θέση στο σύγχρονο Λύκειο. Εσείς όχι μόνο δεν τα κάνετε προαιρετικά ή δεν τα αλλάζετε, αλλά επιμένετε σε μια κυρίαρχη θέση, η οποία αποτυπώνεται και στο πρόγραμμα σπουδών του Επαγγελματικού Λυκείου, αλλά και στα υποχρεωτικά μαθήματα στα οποία δίνουν εξετάσεις τα παιδιά για να πάρουν το απολυτήριό τους. Εξάλλου, δε νομίζω ότι όσο περισσότερη ορθόδοξη κατήχηση κάνουν τα παιδιά στα σχολεία τόσο καλύτεροι χριστιανοί θα γίνουν. Αντίθετα, υποβαθμίζονται οι Φυσικές Επιστήμες και η Βιολογία, που είναι βασική επιστήμη και δεν ξέρω πώς μπορεί σε μια σειρά από ειδικότητες να απουσιάζει η Βιολογία ή να υποβαθμίζονται οι Φυσικές Επιστήμες». Αυτά είπε η κ. Ρεπούση…
Η νέα πρόκλησή της γίνεται την στιγμή που οι «έξαλλοι του Ισλάμ» απειλούν να τινάξουν στον αέρα τον δυτικό κόσμο. Τα σχέδια αυτά, που έχουν ως στόχο τον αφελληνισμό της χώρας μας, βρίσκονται εδώ και καιρό στο προσκήνιο και τέτοιες απόψεις τα φέρνουν απλώς στην επιφάνεια σε μια εποχή ιδιαίτερα κρίσιμη και δύσκολη για τους Έλληνες.
Τα κέντρα που έχουν στόχο τον αφελληνισμό της χώρας μας κατάλαβαν καλά ότι θα το επιτύχουν άριστα αν κατορθώσουν να αφαιρέσουν από τον Έλληνα την Ορθοδοξία.
Είδαμε πιο πάνω ότι για τον Έλληνα η Ορθοδοξία είναι περισσότερο συνειδητή από την Εθνική Συνείδηση. Αυτό δεν συμβαίνει με τα άλλα χριστιανικά δόγματα. Για παράδειγμα, ο Προτεσταντισμός δεν κατανοεί την σημασία της εθνικής παράδοσης και ούτε ενδιαφέρεται για την εθνική συνείδηση. Όσο για τους Καθολικούς (Παπικούς), αρκεί να θυμηθούμε την στάση που ετήρησαν οι Έλληνες Καθολικοί στη διάρκεια της επαναστάσεως του 1821.
Όχι μόνο δεν έλαβαν μέρος οι Έλληνες Καθολικοί, αλλά ετήρησαν και εχθρική στάση και εύχονταν την αποτυχία της. Είναι αποκαλυπτική η μαρτυρία του Άγγλου ιερέα George Waddington στο έργο του «A visit to Greece in 1823 and 1824» London 1825, σελ. 34 γράφει: «Είναι απίστευτο το μίσος αυτών των Καθολικών Ελλήνων εναντίον των συμπατριωτών τους Ορθοδόξων. Όχι μόνο δεν πήραν μέρος στην επανάσταση, αλλά εύχονται το ναυάγιό της…».
Ο Γάλλος Maxim Rayband γράφει: «Οι Συριανοί μισούσαν τους Έλληνες και ήθελαν να μην αναμιχθούν διόλου στην επανάσταση… Ο Οθωμανικός στόλος επιστρέφοντας στα Δαρδανέλλια πέρασει από την Σύρο. Οι Καθολικοί πρόκριτοι ανέβηκαν στην ναυαρχίδα του Καπουδάν Πασά, ανανεώνοντας τον όρκο τους για αιώνια πίστη στην Πύλη. Και ο στόλαρχος ευχαριστημένος χάρισε στον καθένα τους από ένα μεταξωτό καφτάνι».
Ο Άγγλος Λόρδος Stahgfond σε αναφορά του προς το Υπουργείο Εξωτερικών της Αγγλίας (25 Μαΐου 1825) αναφέρει: «Η Γερουσία της Κορίνθου έστειλε γράμμα στους Καθολικούς ιεράρχες του νησιού (Νάξος), συνιστώντας ενότητα και φιλία με τους Έλληνες αδελφούς και καλώντας τον Αρχιεπίσκοπο να μεταβεί στην Κόρινθο. Ο Αρχιεπίσκοπος απάντησε ότι διαταγές δέχεται μονάχα από τον πνευματικό του αρχηγό (τον Πάπα) ή τον νόμιμο ηγεμόνα του (τον βασιλιά της Γαλλίας).
Τα παραπάνω επαληθεύουν τον τίτλο: «Ελληνισμός και Ορθοδοξία είναι ΕΝΑ αδιαχώριστον και αδιαίρετον».
Η Ορθόδοξη Ελληνική Εκκλησία στους χαλεπούς ιστορικούς καιρούς ήταν αυτή που διέσωσε την ελληνική γλώσσα, την πνευματική κληρονομιά. Εβοήθησε τον ελληνικό λαό «επισυνάγουσα τους χειμαζομένους πιστούς ον τρόπον επισυνάγει όρνις τα εαυτής νοσσία υπό τας πτέρυγάς της» (συγκεντρώνοντας τους πιστούς που υπέφεραν, όπως συγκεντρώνει η όρνιθα τους νεοσσούς της (τα πουλάκια της) κάτω από τις φτερούγες της).
Ο Άγγλος ιστορικός Στήβεν Ράνσιμαν σε ένα από τα πιο σημαντικά έργα του «Η Μεγάλη Εκκλησία εν αιχμαλωσία» γράφει: «…Ο Ελληνισμός επέζησε γαλουχούμενος από την Εκκλησία, επειδή οι Έλληνες δεν έπαψαν ποτέ να ελπίζουν και να κάνουν σχέδια για την ημέρα που θα ανακτούσαν την ελευθερία τους…».
Θα αναφέρω και έναν αριστερό ιστορικό συγγραφέα τον Νίκο Σβορώνο, ο οποίος στο έργο του «Επισκόπηση της Νεοελληνικής ιστορία», έκδοση Θεμέλιο 1999, σελίδες 48-49 γράφει: «Η Εκκλησία, όταν πέρασε το πρώτο χτύπημα της κατάκτησης, θα αρχίσει το έργο της ανασυγκρότησης της πνευματικής ζωής των Ελλήνων… Η Εκκλησία παραμένει σ’ όλη την περίοδο, από τον 15ο ως το τέλος του 17ου αιώνα, η κατευθυντήρια δύναμη του Έθνους. Επικεφαλής της εθνικής αντίστασης σ’ όλες τις μορφές της, εργαζόμενη για το σταμάτημα των εξισλαμισμών, συμμετέχοντας σε όλες τις εξεγέρσεις, ακόμα και διευθύνοντάς τες (έχει να δείξει μεγάλο αριθμό νεομαρτύρων, που είναι σύγχρονα και ήρωες της χριστιανικής πίστης και της εθνικής αντίστασης), ρυθμίζει επίσης την πνευματική ζωή».
Επιβεβαίωση του αδιαχώριστου και αδιαίρετου Ελληνισμού και Ορθοδοξίας έχουμε και από το εξής γεγονός: Πριν και μετά την άλωση της Κων/πόλεως το 1453 χιλιάδες Έλληνες Ορθόδοξοι κατέφυγαν στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Από αυτούς, η συντριπτική πλειοψηφία γρήγορα ή αργά προσχώρησε στον Ρωμαιοκαθολικισμό, εγκαταλείποντας θεληματικά ή με πιέσεις ηθικές και οικονομικές την Ορθοδοξία. Παράλληλα όμως και χωρίς καθυστέρηση, όλοι αυτοί έχασαν και την ελληνικότητά τους, την ελληνική τους συνείδηση. Επάψαν να είναι Έλληνες…
Γι’ αυτό και έχουμε το ιστορικό παράδοξο να μη δημιουργηθεί στη Δυτική Ευρώπη καμιά συγκροτημένη ελληνική κοινότητα με Ρωμαιοκαθολικό ή Προτεσταντικό θρήσκευμα. Κοινότητες συγκροτημένες με ακμαία συνείδηση της ελληνικότητας έχουμε, όπου και όταν τα μέλη της κοινότητας είναι και ορθόδοξα, όταν τα δύο άνισα και μη συγκρίσιμα μεγέθη, ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία, συνυπάρχουν.
Συγκροτημένες ελληνικές κοινότητες έχουμε στην Βενετία, την Τεργέστη, τη Βιέννη και γενικά όπου διατήρησαν την Ορθοδοξία τους.
Χρειάζεται μήπως άλλη απόδειξη για την αδιάρρηκτη σχέση Ελληνισμού και Ορθοδοξίας; Ότι δεν μπορεί να εννοηθεί Έλληνας χωρίς Ορθοδοξία;
Ακριβώς σ’ αυτό αποβλέπουν κάποιοι που πολεμούν την Ορθοδοξία. Κάποιοι θα ήθελαν ο ελληνικός λαός να είναι κάτι άλλο από αυτό που είναι και αισθάνεται. Εάν, όμως, συνέβαινε αυτό δεν θα υπήρχαν σήμερα οι υπέροχες και δυναμικές κοινότητες των ομογενών μας στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Αυστραλία και σε άλλες χώρες του Εξωτερικού…
Στον Έλληνα η Ορθοδοξία είναι περισσότερο συνειδητή από την εθνική συνείδηση!
Όσοι επιζητούν τον αφελληνισμό και την απομάκρυνση από την Ορθοδοξία χρησιμοποιούν ως πρόσχημα την Ευρώπη. Η Ευρώπη ουδέποτε ζήτησε να σβήσουμε το θρήσκευμα από τα δημόσια έγγραφα ούτε να ξαναγράψουμε την Ιστορία με φιλοτουρκικό πνεύμα…
Πρωινός Λόγος
http://aftonomi.gr/apopseis/item/2769-de-noeitai-ellinas-xoris-tin-orthodoksia.html
Από καιρού εις καιρόν, κατά διαστήματα, κάποια κέντρα δημοσιοποιούν πρωτότυπες θεωρίες που στόχο έχουν τον πόλεμο κατά της Ορθοδοξίας. Για τη Νέα Τάξη η Ορθοδοξία είναι σοβαρό εμπόδιο, γι’ αυτό πρέπει να πολεμηθεί με κάθε τρόπο και κάθε μέσο.
Όλοι αυτοί πρέπει κάποτε να καταλάβουν ότι η Ορθοδοξία για τον Έλληνα αποτελεί τον ισχυρότερο θεσμό και δεσμό συνοχής, δεδομένου ότι είναι περισσότερο συνειδητή από την εθνική συνείδηση, αφού η Ορθοδοξία στους χαλεπούς ιστορικούς καιρούς ήταν αυτή που εξέθρεψε την εθνική συνείδηση και καλλιέργησε και διατήρησε όσα στοιχεία χρειάζονταν τότε ο Έλληνας για να επιβιώσει εθνικά.
Κλασικό παράδειγμα έχουμε τους Τσάμηδες. Μέχρι το 1612 οι Τσάμηδες ήταν Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Το 1611 έγινε η ατυχής επαναστατική εξέγερση του επισκόπου Διονυσίου Φιλοσόφου. Μετά την κατάπνιξη του Κινήματος, για να διατηρήσουν κάποια προνόμια εξισλαμίσθησαν. Από την στιγμή εκείνη έπαψαν να είναι Έλληνες. Η αλλαγή του θρησκεύματος οδήγησε γρήγορα στην μεταστροφή της εθνικής συνείδησης. Αυτό δείχνει ότι η ορθόδοξη πίστη είναι το ισχυρότατο στοιχείο της εθνικής ταυτότητάς μας…
Αφορμή για το δημοσίευμα αυτό έδωσε βουλευτής γνωστή για το αντιθρησκευτικό της μένος, η οποία ήταν και εισηγήτρια στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Συνεπαρμένη η κ. Βουλευτής από το πάθος της κατά της Ορθοδοξίας, δεν εδίστασε να τα βάλει και με τον Υπουργό Παιδείας Κων. Αρβανιτόπουλο, επειδή στο νέο πρόγραμμα επιμένει στη διδασκαλία των Θρησκευτικών. «Τα θρησκευτικά με την έννοια της ορθόδοξης κατήχησης κατά τη γνώμη μας δεν έχουν θέση στο σύγχρονο Λύκειο. Εσείς όχι μόνο δεν τα κάνετε προαιρετικά ή δεν τα αλλάζετε, αλλά επιμένετε σε μια κυρίαρχη θέση, η οποία αποτυπώνεται και στο πρόγραμμα σπουδών του Επαγγελματικού Λυκείου, αλλά και στα υποχρεωτικά μαθήματα στα οποία δίνουν εξετάσεις τα παιδιά για να πάρουν το απολυτήριό τους. Εξάλλου, δε νομίζω ότι όσο περισσότερη ορθόδοξη κατήχηση κάνουν τα παιδιά στα σχολεία τόσο καλύτεροι χριστιανοί θα γίνουν. Αντίθετα, υποβαθμίζονται οι Φυσικές Επιστήμες και η Βιολογία, που είναι βασική επιστήμη και δεν ξέρω πώς μπορεί σε μια σειρά από ειδικότητες να απουσιάζει η Βιολογία ή να υποβαθμίζονται οι Φυσικές Επιστήμες». Αυτά είπε η κ. Ρεπούση…
Η νέα πρόκλησή της γίνεται την στιγμή που οι «έξαλλοι του Ισλάμ» απειλούν να τινάξουν στον αέρα τον δυτικό κόσμο. Τα σχέδια αυτά, που έχουν ως στόχο τον αφελληνισμό της χώρας μας, βρίσκονται εδώ και καιρό στο προσκήνιο και τέτοιες απόψεις τα φέρνουν απλώς στην επιφάνεια σε μια εποχή ιδιαίτερα κρίσιμη και δύσκολη για τους Έλληνες.
Τα κέντρα που έχουν στόχο τον αφελληνισμό της χώρας μας κατάλαβαν καλά ότι θα το επιτύχουν άριστα αν κατορθώσουν να αφαιρέσουν από τον Έλληνα την Ορθοδοξία.
Είδαμε πιο πάνω ότι για τον Έλληνα η Ορθοδοξία είναι περισσότερο συνειδητή από την Εθνική Συνείδηση. Αυτό δεν συμβαίνει με τα άλλα χριστιανικά δόγματα. Για παράδειγμα, ο Προτεσταντισμός δεν κατανοεί την σημασία της εθνικής παράδοσης και ούτε ενδιαφέρεται για την εθνική συνείδηση. Όσο για τους Καθολικούς (Παπικούς), αρκεί να θυμηθούμε την στάση που ετήρησαν οι Έλληνες Καθολικοί στη διάρκεια της επαναστάσεως του 1821.
Όχι μόνο δεν έλαβαν μέρος οι Έλληνες Καθολικοί, αλλά ετήρησαν και εχθρική στάση και εύχονταν την αποτυχία της. Είναι αποκαλυπτική η μαρτυρία του Άγγλου ιερέα George Waddington στο έργο του «A visit to Greece in 1823 and 1824» London 1825, σελ. 34 γράφει: «Είναι απίστευτο το μίσος αυτών των Καθολικών Ελλήνων εναντίον των συμπατριωτών τους Ορθοδόξων. Όχι μόνο δεν πήραν μέρος στην επανάσταση, αλλά εύχονται το ναυάγιό της…».
Ο Γάλλος Maxim Rayband γράφει: «Οι Συριανοί μισούσαν τους Έλληνες και ήθελαν να μην αναμιχθούν διόλου στην επανάσταση… Ο Οθωμανικός στόλος επιστρέφοντας στα Δαρδανέλλια πέρασει από την Σύρο. Οι Καθολικοί πρόκριτοι ανέβηκαν στην ναυαρχίδα του Καπουδάν Πασά, ανανεώνοντας τον όρκο τους για αιώνια πίστη στην Πύλη. Και ο στόλαρχος ευχαριστημένος χάρισε στον καθένα τους από ένα μεταξωτό καφτάνι».
Ο Άγγλος Λόρδος Stahgfond σε αναφορά του προς το Υπουργείο Εξωτερικών της Αγγλίας (25 Μαΐου 1825) αναφέρει: «Η Γερουσία της Κορίνθου έστειλε γράμμα στους Καθολικούς ιεράρχες του νησιού (Νάξος), συνιστώντας ενότητα και φιλία με τους Έλληνες αδελφούς και καλώντας τον Αρχιεπίσκοπο να μεταβεί στην Κόρινθο. Ο Αρχιεπίσκοπος απάντησε ότι διαταγές δέχεται μονάχα από τον πνευματικό του αρχηγό (τον Πάπα) ή τον νόμιμο ηγεμόνα του (τον βασιλιά της Γαλλίας).
Τα παραπάνω επαληθεύουν τον τίτλο: «Ελληνισμός και Ορθοδοξία είναι ΕΝΑ αδιαχώριστον και αδιαίρετον».
Η Ορθόδοξη Ελληνική Εκκλησία στους χαλεπούς ιστορικούς καιρούς ήταν αυτή που διέσωσε την ελληνική γλώσσα, την πνευματική κληρονομιά. Εβοήθησε τον ελληνικό λαό «επισυνάγουσα τους χειμαζομένους πιστούς ον τρόπον επισυνάγει όρνις τα εαυτής νοσσία υπό τας πτέρυγάς της» (συγκεντρώνοντας τους πιστούς που υπέφεραν, όπως συγκεντρώνει η όρνιθα τους νεοσσούς της (τα πουλάκια της) κάτω από τις φτερούγες της).
Ο Άγγλος ιστορικός Στήβεν Ράνσιμαν σε ένα από τα πιο σημαντικά έργα του «Η Μεγάλη Εκκλησία εν αιχμαλωσία» γράφει: «…Ο Ελληνισμός επέζησε γαλουχούμενος από την Εκκλησία, επειδή οι Έλληνες δεν έπαψαν ποτέ να ελπίζουν και να κάνουν σχέδια για την ημέρα που θα ανακτούσαν την ελευθερία τους…».
Θα αναφέρω και έναν αριστερό ιστορικό συγγραφέα τον Νίκο Σβορώνο, ο οποίος στο έργο του «Επισκόπηση της Νεοελληνικής ιστορία», έκδοση Θεμέλιο 1999, σελίδες 48-49 γράφει: «Η Εκκλησία, όταν πέρασε το πρώτο χτύπημα της κατάκτησης, θα αρχίσει το έργο της ανασυγκρότησης της πνευματικής ζωής των Ελλήνων… Η Εκκλησία παραμένει σ’ όλη την περίοδο, από τον 15ο ως το τέλος του 17ου αιώνα, η κατευθυντήρια δύναμη του Έθνους. Επικεφαλής της εθνικής αντίστασης σ’ όλες τις μορφές της, εργαζόμενη για το σταμάτημα των εξισλαμισμών, συμμετέχοντας σε όλες τις εξεγέρσεις, ακόμα και διευθύνοντάς τες (έχει να δείξει μεγάλο αριθμό νεομαρτύρων, που είναι σύγχρονα και ήρωες της χριστιανικής πίστης και της εθνικής αντίστασης), ρυθμίζει επίσης την πνευματική ζωή».
Επιβεβαίωση του αδιαχώριστου και αδιαίρετου Ελληνισμού και Ορθοδοξίας έχουμε και από το εξής γεγονός: Πριν και μετά την άλωση της Κων/πόλεως το 1453 χιλιάδες Έλληνες Ορθόδοξοι κατέφυγαν στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Από αυτούς, η συντριπτική πλειοψηφία γρήγορα ή αργά προσχώρησε στον Ρωμαιοκαθολικισμό, εγκαταλείποντας θεληματικά ή με πιέσεις ηθικές και οικονομικές την Ορθοδοξία. Παράλληλα όμως και χωρίς καθυστέρηση, όλοι αυτοί έχασαν και την ελληνικότητά τους, την ελληνική τους συνείδηση. Επάψαν να είναι Έλληνες…
Γι’ αυτό και έχουμε το ιστορικό παράδοξο να μη δημιουργηθεί στη Δυτική Ευρώπη καμιά συγκροτημένη ελληνική κοινότητα με Ρωμαιοκαθολικό ή Προτεσταντικό θρήσκευμα. Κοινότητες συγκροτημένες με ακμαία συνείδηση της ελληνικότητας έχουμε, όπου και όταν τα μέλη της κοινότητας είναι και ορθόδοξα, όταν τα δύο άνισα και μη συγκρίσιμα μεγέθη, ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία, συνυπάρχουν.
Συγκροτημένες ελληνικές κοινότητες έχουμε στην Βενετία, την Τεργέστη, τη Βιέννη και γενικά όπου διατήρησαν την Ορθοδοξία τους.
Χρειάζεται μήπως άλλη απόδειξη για την αδιάρρηκτη σχέση Ελληνισμού και Ορθοδοξίας; Ότι δεν μπορεί να εννοηθεί Έλληνας χωρίς Ορθοδοξία;
Ακριβώς σ’ αυτό αποβλέπουν κάποιοι που πολεμούν την Ορθοδοξία. Κάποιοι θα ήθελαν ο ελληνικός λαός να είναι κάτι άλλο από αυτό που είναι και αισθάνεται. Εάν, όμως, συνέβαινε αυτό δεν θα υπήρχαν σήμερα οι υπέροχες και δυναμικές κοινότητες των ομογενών μας στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Αυστραλία και σε άλλες χώρες του Εξωτερικού…
Στον Έλληνα η Ορθοδοξία είναι περισσότερο συνειδητή από την εθνική συνείδηση!
Όσοι επιζητούν τον αφελληνισμό και την απομάκρυνση από την Ορθοδοξία χρησιμοποιούν ως πρόσχημα την Ευρώπη. Η Ευρώπη ουδέποτε ζήτησε να σβήσουμε το θρήσκευμα από τα δημόσια έγγραφα ούτε να ξαναγράψουμε την Ιστορία με φιλοτουρκικό πνεύμα…
Πρωινός Λόγος
http://aftonomi.gr/apopseis/item/2769-de-noeitai-ellinas-xoris-tin-orthodoksia.html
Όχι ρέ φίλε ή Ορθοδοξία δέν είναι περισσότερο συνειδητή από τήν εθνική μας συνείδηση. Γιά κάποιους Ελλάδα καί Ορθοδοξία είναι στό ίδιο επίπεδο. Δικαίωμά σου εσύ νά έχεις άλλη άποψη, αλλά μήν μάς βάζεις όλους στό ιδιο τσουβάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτα ειναι ο Θεος και μετα η πατριδα!Και οποιος δε μπορει να χωνεψει οτι Ελλας κι ορθοδοξια ειναι ενα ας παει σε αλλη χωρα,ας πιει σοδα.Ελληνας παντως δεν ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς επιβλήθηκε ο Χριστιανισμός στην Ελλάδα
ΑπάντησηΔιαγραφή.H Εκκλησία θα έπρεπε να τον είχε ανακηρύξει Άγιο Αλάριχο, αφού χωρίς αυτόν πιθανόν να μην υπήρχαν επαγγελματίες χριστιανοί. Το ότι ηταν σφαγέας δεν πολυπειράζει- άλλωστε πολλές προσωπικότητες του βυζαντινού κράτους που ρήμαξαν τον κόσμο για τη προώθηση του χριστιανισμού ανακηρύχθηκαν Άγιοι ή Μεγάλοι (.Ο Λατίνος Μ. Κωνσταντίνος, ο Ισπανός Μ. Θεοδόσιος κ.λ.)
Το 395 μ.Χ. ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος Α πεθαίνει. Ο Αρκάδιος αναλαμβάνει την διοίκηση του ανατολικού και ο Ονώριος του δυτικού τμήματος της αυτοκρατορίας.
Η Ελλάδα τότε βρίσκεται κάπου στη μέση. Στη συγκεκριμένη περίοδο ο χριστιανισμός κυριαρχεί στο ανατολικό τμήμα, στο δυτικό όμως η πλειοψηφία αποτελείται από Εθνικούς(δωδεκαθειστές). Με λίγα λόγια, η Ελλάδα ανήκει πολιτιστικά στη σφαίρα επιρροής της Ρώμης όπου κυριαρχούν οι ελληνικές παραδόσεις και ο ελληνικός τρόπος σκέψης. Η Ανατολή ακολουθεί ένα εντελώς διαφορετικό μονοπάτι και το μόνο πράγμα που τη συνδέει με τον ελληνικό πολιτισμό είναι η γλώσσα. Δυστυχώς για μας ο Αρκάδιος, καθοδηγούμενος από τον επίτροπό του Ρουφίνο, θα εφαρμόσει ένα απλό αλλά και πανούργο σχέδιο..
Το σχέδιο του Αρκάδιου περιλαμβάνει τους γότθους.
Την εποχή της διακυβέρνησης του Αρκάδιου αρχηγός των γότθων είναι ο Αλάριχος. Πιάνει λοιπόν τον Αλάριχο ο Αρκάδιος και τον στέλνει να λεηλατήσει την Ελλάδα με στόχο να μη μείνει τίποτα που να τη συνδέει με το παρελθόν της και τη πολιτιστική κουλτούρα της δύσης. Άλλο που δεν ήθελε ο φιλόδοξος Αλάριχος.
Το 395 μ.χ. αρχίζει την κάθοδό του καταστρέφοντας στο διάβα του τα πάντα. Φτάνει ανενόχλητος ως την Θήβα, όπου εκεί την πατάει καθώς οι Θηβαίοι τον αποκρούουν αποτελεσματικά. Ο άνθρωπος όμως δεν είναι κατακτητής, είναι επιδρομέας, όπου συναντάει αντίσταση την παρακάμπτει και συνεχίζει προς άλλους στόχους. Κάπως έτσι αφήνει τη Θήβα και πάει στην Αττική. Τότε μπαίνει η ταφόπλακα στον Ελληνισμό. Διότι ο Αλάριχος δεν καταστρέφει τυχαία, ξέρει που βρίσκονται οι ναοί των Ελλήνων και τους καταστρέφει ολοκληρωτικά. Τότε καταστρέφεται ο ναός της Δήμητρας και παύουν τα Ελευσίνια μυστήρια. Ο πνευματικός κόσμος της Αθήνας φυγαδεύεται στην Ιταλία. Οι φιλοσοφικές και καλλιτεχνικές σχολές καταστρέφονται και δεν πρόκειται ποτέ να ξαναλειτουργήσουν μέχρι τις μέρες μας. Στη συνέχεια συνεχίζει τη προέλασή του στη Πελοπόννησο όπου κάνει τα ίδια, με εξαίρεση την Κόρινθο όπου συναντάει δυνατή αντίσταση.
Αυτή είναι και η οριστική καταστροφή του Ελληνικού κόσμου. Η Ελλάδα μετά από αυτή την καταστροφή ανήκει στην Ανατολή και θα ακολουθήσει την τύχη του Βυζαντίου. Στα σχολεία μας δίδαξαν ότι οι Έλληνες ήταν από τους πρώτους λαούς που δέχθηκαν το χριστιανισμό. Αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα. Δυστυχώς γι' αυτούς που υποστηρίζουν αυτό το παραμύθι, υπάρχουν οι ιστορικοί της εποχής που περιγράφουν το μέγεθος της καταστροφής (διαβάστε το αυθεντικό κείμενο του Ζώσιμου).
Με αυτή την εκκαθάριση επιβλήθηκε στην Ελλάδα ο χριστιανισμός και η μόνη αλήθεια στο τέλος είναι ότι ένας λαός που μεγαλούργησε, δεν αφήνει από τη μια μέρα την άλλη τη φιλοσοφία και την επιστήμη για να αρχίσει τις ψαλμωδίες και την εβραϊκή θεώρηση του θείου.
Λυπαμαι που αναγκαστηκες να γραψεις ολο αυτο το ανιστορητο κατεβατο,οχι τιποτα αλλο κουραστηκανε τα δαχτυλακια σου "γλυκο μου"μασωνοδωδεκαθειστακι.Δε σας παιρνει κανεις στα σοβαρα.Ειστε για γελια.Ενας αυτοκρατορας δεν αντιπροσωπευει την νοοτροπια μιας θρησκειας και των θρησκευωμενων της.Μονο αυτο θα σου πω.Φιλακιαααα
ΑπάντησηΔιαγραφή«Οι Αρχαίοι Έλληνες βρήκαν τα πάντα, εκτός από την...θρησκεία».
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην οποία θρησκεία πήραμε από το Ισραήλ, αυτό το τελευταίο ΔΕΝ το λένε. Δηλαδή εμείς ανακαλύψαμε δημοκρατία (διάλογο), θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, μουσική, αλφάβητο, μαθηματικά, ιατρική, αστρονομία, φιλοσοφία, αθλητισμό και τόσα άλλα αγαθά του πολιτισμού. Αλλά κάναμε λάθος στο θέμα της θρησκείας. Και ο εβραϊκός λαός που δεν πρόσφερε ΤΙΠΟΤΕ στον πολιτισμό, καθότι νομάδες τσοπάνηδες, ανακάλυψε την αληθινή θρησκεία!!!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ;;;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΕΛΛΗΝΑΣ;;;
Τώρα ανακάλυψαν τους Έλληνες φιλοσόφους και τις σχολές τους; Αφού τις έκλεισαν και αφού έκαψαν ζωντανούς τους φιλοσόφους μας;
Ο άγνωστος θεός.
Ολόκληρη η επιγραφή περί αγνώστου θεού που τάχα ανακάλυψε ο Σαούλ-Παύλος στην Αθήνα λέει:
«ΤΟΙΣ ΘΕΟΙΣ, Ασίας, Ευρώπης και Αφρικής, ΘΕΟΙΣ αγνώστοις και ξένοις».
Αρα ούτε μιλά για έναν θεό ούτε έχει το νόημα που δίνει ο Σαούλ.
Και δεν τους νοιάζει αν το νόημα που ακολουθεί ή προηγείται δεν έχει σχέση με αυτό που ισχυρίζονται ή σημαίνει το εντελώς αντίθετο. Και το κάνουν με τόση ψυχρότητα, ανερυθρίαστα, που θα τους ζήλευαν και οι μεγαλύτεροι δημαγωγοί.
Χριστιανική ειδωλολατρία.
Ο χριστιανισμός με τους φασιστικούς του νόμους κατάφερε να μην υπάρχει αντίλογος ώστε να μην έρχεται σε δύσκολη θέση όταν κάποιος προσπαθεί να καταγγείλει τα ψέματα του. Με τον μονόλογο του, έπεισε τους Έλληνες ότι τάχα οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ειδωλολάτρες γιατί λέει προσκυνούσαν τα είδωλα (εικόνες) των θεών.
Οι αρχαίοι Έλληνες ΠΟΤΕ ΔΕΝ προσκυνούσαν ("ΟΥΚ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ") , ούτε φίλαγαν τα αγάλματα όπως κάνουν σήμερα οι χριστιανοί ειδωλολάτρες . Αυτό το οποίο αποκρύπτει η ορθοδοξία είναι ότι οι άλλες δύο μονοθεϊστικές θρησκείες, Ισλάμ και Εβραϊσμός, απαγορεύουν εικόνες και προσωπογραφίες του θεού και έτσι ακριβώς ήταν στις αρχές στο βυζάντιο. Απηγορεύετο η απεικόνιση του Τζεσουά από τους σκληροπυρηνικούς χριστιανούς.
Γι' αυτό έχουμε και την εικονομαχία στο βυζάντιο που κράτησε 100 περίπου χρόνια. Μια μερίδα χριστιανών δεν ήθελε εικόνες (είδωλα) , ενώ η άλλη ήθελε είδωλα.
Ερώτηση για τους ανθέλληνες που κατηγορούν την Εθνική μας Θρησκεία για ειδωλολατρία:
Πώς φαίνονται στα μάτια ενός μουσουλμάνου ή ενός Εβραίου οι εικόνες του Τζεσουά, της Μύριαμ και των αγίων; Ως ειδωλολατρία φυσικά, γιατί οι μονοθεϊστικές θρησκείες ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ τις προσωπογραφίες. Και πραγματικά οι μουσουλμάνοι και οι Εβραίοι κατηγορούν τους χριστιανούς για ειδωλολατρία, αλλά η ορθοδοξία το αποκρύπτει.
.Βασικά το πρόβλημα του χριστιανισμού σε σχέση με την Ελληνική Θρησκεία, φαίνεται να είναι στις διαστάσεις του ειδώλου. Εμείς απεικονίζουμε τούς Θεούς μας σε 3 διαστάσεις στα αγάλματα(ύψος, βάθος, πλάτος), ενώ οι χριστιανοί σε 2 διαστάσεις στις εικόνες τους (πλάτος, ύψος). Δεν πιστεύουν ότι η εικόνα είναι ο θεός και φυσικά ούτε οι πρόγονοί μας επίστευαν ότι τα αγάλματα είναι θεοί. Οι χριστιανοί μας έσφαξαν λοιπόν για κάτι που κάνουν και οι ίδιοι σε 2 αντί 3 διαστάσεις. Και μιλάμε για τους ορθοδόξους, γιατί αν μιλήσουμε για τους καθολικούς είναι γνωστό ότι στην δύση επετράπη η απεικόνιση και σε 3 διαστάσεις.
Υπάρχουν πολλά αγάλματα του θεού των χριστιανών στην δύση με πιο γνωστό αυτό στο Ρίο ντε Τζανέϊρο. Αρα οι χριστιανοί έσπασαν τα αγάλματα των Εθνικών Θρησκειών.. Τα περί ειδωλολατρίας, να τα βρουν με τους μουσουλμάνους και τους Εβραίους.
12.08 ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΈ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή