Ξεκινά η κατασκευη της μεγάλης γέφυρας που θα ενώνει τη Ρωσία με την ανακτημένη Κριμαία με την συμμετοχή εταιρειών από τη Νότιο Κορέα και την Τουρκία.
Σύμφωνα με διάταγμα που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της ρωσικής κυβέρνησης, η εταιρεία Stroigazmontaj θα παραδώσει την οδική και σιδηροδρομική γέφυρα πριν από τον Δεκέμβριο 2018, ενώ το κόστος της κατασκευής θα ανέλθει στα 228,3 δισεκατομμύρια ρούβλια (2,9 δισεκατομμύρια ευρώ).
Η διέλευση του στενού του Κερτς, μήκους 4,5 χιλιομέτρων στο στενότερο σημείο του ανάμεσα στην Αζοφική Θάλασσα και τη Μαύρη Θάλασσα, είναι ο μόνος δρόμος, πλην της αεροπορικής σύνδεσης, μετάβασης από το ρωσικό έδαφος στην ανατολική Κριμαία χωρίς διέλευση από την Ουκρανία. Η σύνδεση σήμερα γίνεται μέσω φέρι μπόουτ.
Πρόκειται για ένα έργο που θα δώσει άλλη πνοη στην κριμαϊκή χερσόνησο, αν κα κατά τα φαινόμενα πολύ σύντομα θα είναι απλά ο δεύτερος δρόμος που θα συνδέει την Κριμαία με την υπόλοιπη Ρωσία: Ηδη η Νέα Ρωσία έχει κυκλώσει την Μαριούπολη και είναι θέμα χρόνο να φτάσει μέχρι την περιοχή της Χερσώνας, στο βόρειο τμήμα της Κριμαίας.
Πηγή
Σύμφωνα με διάταγμα που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της ρωσικής κυβέρνησης, η εταιρεία Stroigazmontaj θα παραδώσει την οδική και σιδηροδρομική γέφυρα πριν από τον Δεκέμβριο 2018, ενώ το κόστος της κατασκευής θα ανέλθει στα 228,3 δισεκατομμύρια ρούβλια (2,9 δισεκατομμύρια ευρώ).
Η διέλευση του στενού του Κερτς, μήκους 4,5 χιλιομέτρων στο στενότερο σημείο του ανάμεσα στην Αζοφική Θάλασσα και τη Μαύρη Θάλασσα, είναι ο μόνος δρόμος, πλην της αεροπορικής σύνδεσης, μετάβασης από το ρωσικό έδαφος στην ανατολική Κριμαία χωρίς διέλευση από την Ουκρανία. Η σύνδεση σήμερα γίνεται μέσω φέρι μπόουτ.
Πρόκειται για ένα έργο που θα δώσει άλλη πνοη στην κριμαϊκή χερσόνησο, αν κα κατά τα φαινόμενα πολύ σύντομα θα είναι απλά ο δεύτερος δρόμος που θα συνδέει την Κριμαία με την υπόλοιπη Ρωσία: Ηδη η Νέα Ρωσία έχει κυκλώσει την Μαριούπολη και είναι θέμα χρόνο να φτάσει μέχρι την περιοχή της Χερσώνας, στο βόρειο τμήμα της Κριμαίας.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου