Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

«Δριμύς» Ντόναλντ Τραμπ έναντι των συνεργαζόμενων μέσων που παράγουν «Fake News» - Επίθεση στο Facebook


Άλλη μία φορά, ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Ντόναλντ Τραμπ, απηύθυνε σοβαρότατες κατηγορίες κατά των αμερικανικών μέσων ενημέρωσης, αλλά και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, όσον αφορά τη διασπορά ψευδών ειδήσεων που στόχο έχουν το πρόσωπο του ιδίου.

Ειδικότερα, ο Ντόναλντ Τραμπ άφησε υπόνοιες ότι το Facebook συνεργάζεται με τους  New York Times, με μεγάλα καλωδιακά δίκτυα και με τη Washington Post, εναντίον του. Η πρόταση έρχεται αφού το Facebook συμφώνησε, την περασμένη εβδομάδα, να δώσει στο Κογκρέσο 3.000 πολιτικές διαφημίσεις από τις εκλογές του 2016, που συνδέονταν με Ρώσους ηθοποιούς ελπίζοντας να επηρεάσουν την εκστρατεία.

Αυτές οι διαφημίσεις είχαν κυκλοφορήσει στο παρελθόν μόνο στον ειδικό ερευνητή Robert Mueller, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη διερεύνηση της εμπλοκής της Ρωσίας στις εκλογές του 2016.


«Το Facebook ήταν πάντα αντι-Τραμπικό. Τα Δίκτυα ήταν πάντα αντι-Τραμπικά ως εκ τούτου, Fake News, Οι New York Times  (ζήτησαν συγγνώμη) & η Washington Post  ήταν αντι-Τραμπικές. Συνεργασία;» έγραψε ο Τραμπ σε ένα «τιτίβισμα» που ακολούθησε την κυκλοφορία των διαφημίσεων.

Το κοινωνικό δίκτυο, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι είχε εντοπίσει ύψους 150.000 δολαρίων, πολιτικές διαφημίσεις που έτρεξαν στη πλατφόρμα του, που αγοράστηκαν από ψεύτικους λογαριασμούς που συνδέονται με Ρώσους ηθοποιούς. Από αυτούς, περίπου 100.000 δολάρια αυτών των διαφημίσεων, ή περίπου 3.000 από αυτές, θα μπορούσαν να συνδεθούν με τη ρωσική ομάδα προπαγάνδας που ονομάζεται Internet Research Agency. Άλλες 2.000 διαφημίσεις αξίας περίπου 50.000 δολαρίων βρέθηκαν επίσης μέσω φιλτραρίσματος λογαριασμών που καταχωρήθηκαν μέσω διαδικτυακών διευθύνσεων της Αμερικής, αλλά των οποίων οι λογαριασμοί είχαν οριστεί στη ρωσική γλώσσα.

Το Facebook βρήκε αυτούς τους λογαριασμούς και τους «έκλεισε» πολύ πριν από την αποκάλυψή τους τον Σεπτέμβριο, γράφοντας μια αόριστη δημοσίευση blog σχετικά με το θέμα ως μέσο για να γνωστοποιήσει στον κόσμο τι συνέβη. Η εταιρεία παρέμεινε «μουγκή» για το θέμα εδώ και μήνες, μέχρι να αποκαλύψει ότι είχε μοιραστεί τις πληροφορίες με την ομάδα του κ. Mueller και ότι θα διαβίβαζε επίσης αυτές τις πληροφορίες στο Κογκρέσο. Η εταιρεία δεν συμφώνησε να καταθέσει ή να συναντηθεί με το Κογκρέσο για περαιτέρω ανάκριση.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, που προηγουμένως αποκάλεσε τους ισχυρισμούς ότι οι Ρώσοι επηρέασαν τις εκλογές του 2016 «τρελούς», ανακάλυψε πρόσφατα ότι ο πρώην πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα συναντήθηκε με τον επιχειρηματία πριν από την ορκομωσία του κ. Τραμπ και τον κάλεσε να αντιμετωπίσει σοβαρά το ζήτημα.

Ο Ομπάμα του είπε ότι εάν το Facebook δεν έκανε περισσότερα για να μετριάσει τα ψεύτικα νέα που έχουν πολλαπλασιαστεί στην πλατφόρμα και να σταματήσει ο πολλαπλασιασμός των διαφημίσεων ξένης πολιτικής προπαγάνδας, το πρόβλημα θα επιδεινωθεί πολύ κατά τις επόμενες εκλογές.

Ο Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε στα τέλη του περασμένου μήνα ότι η εταιρεία του αναλύει τις πολιτικές διαφημίσεις που πούλησε για να διαπιστώσει εάν άλλες διαφημίσεις πληρώθηκαν από ρωσικές πηγές και δήλωσε ότι η εταιρεία του θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την κυβέρνηση στο θέμα.

Σε αυτή την ανακοίνωση, ο Ζούκερμπεργκ περιέγραψε αλλαγές που θα γίνονταν στις προσπάθειες ακεραιότητας της εκλογικής διαδικασίας από την εταιρεία του, συμπεριλαμβανομένων νέων απαιτήσεων που οι διαφημιζόμενοι αποκαλύπτουν ποιος πληρώνει για κάποια συγκεκριμένη διαφήμιση. Η εταιρεία θα απαιτήσει επίσης από τους πολιτικούς διαφημιζόμενους να δημοσιοποιήσουν τις παραλλαγές των διαφημίσεων που στοχεύουν σε διαφορετικά είδη κοινού.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου