Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΜΥΘΩΔΙΑ: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ...


Ήταν 28 Ιουνίου του 2001, όταν χρησιμοποιήθηκε ο χώρος του Ναού του Ολυμπίου Διός, για μια μουσική παράσταση. Παρόλο που οι περισσότεροι την αντιλήφθηκαν απλά ως μια μαγευτική μουσική παράσταση από έναν διεθνούς φήμης Έλληνα καλλιτέχνη, τον Βαγγέλη Οδυσσέα Παπαθανασίου, πολλά ήταν τα γεγονότα και οι συμπτώσεις που στα επόμενα χρόνια άφησαν σωρεία ερωτημάτων, γύρω από το αν ήταν μια τυχαία παράσταση. 


Πολλοί από εσάς απλά έχει τύχει να ακούσουν ένα μέρος της μουσικής και να τους άρεσε, και άλλοι πολλοί δεν γνωρίζουν καν για το θέμα αυτό... Ο λόγος του άρθρου αυτού είναι να διαδοθεί ακόμα και σήμερα μετά από 12 χρόνια, το γεγονός αυτό που έγινε σε έναν Αρχαίο Ιερό χώρο για τους Έλληνες, που όμως ακόμα και ένας απλός ακροατής μπορεί να καταλάβει ότι κάτι συμβαίνει με το γεγονός αυτό, απλά διαβάζοντας την ακριβή χρονική και σημειολογική ιστορία του γεγονότος. Πρέπει να δώσετε προσοχή! Το γεγονός αυτό, ίσως είναι πολύ πιο σημαντικό από ότι φαίνεται αρχικά ως μουσική παράσταση..!




Ας τα πάρουμε από την αρχή λοιπόν. Ένα χρόνο περίπου πριν την τέλεση της Παράστασης, η NASA είχε ζητήσει από τον Παπαθανασίου και την Ελληνική κυβέρνηση να κάνουν την παράσταση με ένα μέρος χρηματοδότησης από την ίδια την NASA. Μετά από θύελλα αντιδράσεων για την σημαντικότητα του χώρου για τους Έλληνες καθώς και για τις δαπάνες που θα έκανε το ελληνικό κράτος το θέμα αρχικά απορρίφθηκε. Η NASA τότε έσπευσε να προλάβει, και ανέλαβε την πλήρη χρηματοδότηση του Έργου και την εγγύηση για την ασφάλεια του Ναού.. Το κόστος ανήλθε στα 7 περίπου εκ. ευρώ!!!
Η παράσταση έγινε τελικά στην προκαθορισμένη ημερομηνία 28/6/2001.
Το βράδυ εκείνο, θα συνέβαιναν όμως ακόμα δύο γεγονότα, που αν συνδυαστούν σωστά κάτι αρχίζει να φαίνεται ύποπτο στο όλο θέμα..!
Η NASA είχε στείλει αποστολή στον Άρη, με στόχο την αναζήτηση πάγου κάτω από την επιφάνεια του πλανήτη κάτι που θα επιβεβαίωνε συνθήκες ύπαρξης ζωής.. Επίσης εκείνο το βράδυ οι θεατές θα έβλεπαν ξεκάθαρα, τον κόκκινο πλανήτη να ξεπροβάλει πάνω από τις στήλες του Ναού(σαν να ήθελε να "επικοινωνήσει" με την Γη). Το αξιοπρόσεκτο είναι ότι η NASA πίσω από την τεχνητή σκηνή που είχε στήσει είχε τοποθετήσει μηχανήματα εγγραφής και αποστολής ήχου στον μη επανδρωμένο διαστημικό σκάφος της, και από εκείνη την μέρα, η παράσταση μεταδιδόταν καθημερινά από τα ηχεία του σκάφους σε όλο το διάστημα..!
Ας περάσουμε τώρα στο κυρίως θέμα που είναι η ύπαρξη στίχων στην παράσταση και η ερμηνεία τους... Πρώτος από όλους λίγα χρόνια μετά την παράσταση, ο χρήστης Εχετλαίος δημοσίευσε σε δημόσιο φόρουμ στίχους που είχε προσπαθήσει να βρει μέσα στην μυθωδία.. Έπειτα ένας χρήστης ο Πελασγός ανέλαβε την ερμηνεία των στίχων αυτών... Και οι δύο έκαναν πολύ καλή και σοβαρή δουλειά. Όλα αυτά δείτε τα στο επόμενο βίντεο-ντοκιμαντέρ την επιμέλεια του οποίου υπογράφει ο Ιάσωνας..!
Το βίντεο αυτό πρέπει να το δουν όλοι οι Έλληνες.. Να θυμηθούν την καταγωγή τους, την μοναδικότητά τους και πολλά από αυτά που ξέχασαν ή δεν έμαθαν ποτέ σκοπίμως...!




Υπάρχουν ελάχιστα σημεία που όντως δεν διακρίνεται καθαρά η ταύτιση των στίχων με το άκουσμα.. Να υπενθυμίσω, ότι οι στίχοι και η ερμηνεία έγινε έπειτα από παρά πολλές επεξεργασίες ήχου, με τεχνολογία που απομονώνει τα λόγια, και περνάει τον ήχο μέσα από διαφορετικά φιλτραρίσματα...!
Μετά από αυτό το βίντεο, μπορώ να θέσω μερικά ερωτήματα, προς αυτούς που υποστηρίζουν ότι στίχοι δεν υπάρχουν και ότι όλο αυτό ήταν μια απλή μουσική παράσταση..!
Γιατί η NASA, τόσο φανερά κυνήγησε και χρηματοδότησε με 7 εκ ευρώ την διεξαγωγή της παράστασης, ενώ στην ουσία έγινε μπροστά σε ελληνικό κοινό??
Γιατί η παράσταση έγινε σε ελληνικό έδαφος, και μάλιστα στον Ναό του Δία?
Γιατί όλη η παράσταση περιείχε ελληνικές φιγούρες και "ελληνικούς" στίχους ( που σε πολλά σημεία ακούγονται πολύ καθαρά) τα οποία θα προβάλλονταν και θα ακούγονταν συνεχόμενα από το σκάφος της NASA στο διάστημα?
Αν όντως δεν υπήρχαν στίχοι, αλλά μόνο μερικά επιφωνήματα και φθόγγοι, θα μπορούσε ο χορός των 150 ατόμων να τα θυμούνται απέξω και να συγχρονίζονται?
Ο Παπαθανασίου είχε στα σκαριά αυτό το έργο από το 93' και του ζητήθηκε να το παρουσιάσει την μέρα που ο Άρης θα περνούσε πάνω από τον Ναό...
Γιατί η NASA επέλεξε το όνομα MARS ODYSSEY για την αποστολή της στον Άρη όπως και τις περισσότερες αποστολές της όπου δίνει ελληνικά ονόματα?
Στο χρονικό σημείο 1.58.00 δείχνει την Γη ανεστραμμένη. Μπορεί αυτό 11 χρόνια πριν να είχε συνδυαστεί με τον μύθο του 2012, που είχε δημιουργηθεί από τους Αρχαίους λαούς, και με την δήλωση της NASA πέρυσι ότι την χρονιά του 2012 θα ευθυγραμμιστεί το ηλιακό μας σύστημα με το κέντρο του γαλαξία κάτι που σαν επίπτωση θα έχει την αλλαγή της πολικότητας της Γης???


Όση ώρα και να κάτσουμε να το σκεφτούμε, θα δημιουργούνται ολοένα περισσότερα ερωτήματα στον καθένα μας.. Όλα όμως θα επιβεβαιώνουν ότι δεν ήταν μια απλή παράσταση.. Για τον καθένα μας ίσως να αποτελεί κάτι διαφορετικό.. Το σίγουρο όμως είναι, ότι θα μας γεμίσει σκέψεις σχετικά με την μοναδικότητά μας πάνω στην Γη, και το πώς οδηγηθήκαμε και από ποιούς στην σημερινή κατάσταση...  
Η NASA δεν είναι μια τυχαία επιχείρηση... Κάτι παραπάνω ήξερε και συνεχίζει να ξέρει... κάτι που ίσως έπρεπε να γνωρίζουμε εμείς σαν γένος... Ας είμαστε υποψιασμένοι για όλα..!                               truthrevelation.blogspot.com

7 σχόλια:

  1. Χωρίς να με κοροιδέψετε για την ασχετοσύνη μου, μπορώ να θέσω κάποια ερωτήματα;
    Αποκαλούν το Δία Θεό με την έννοια του ένα και μοναδικού δημιουργού;
    Υπάρχει σύνδεση του δημιουργού θεού με το αρχαίο δωδεκάθεο;
    Έχετε παρελθοντικές αναρτήσεις που αναφέρονται σε κάτι σχετικό για να κοιτάξω;
    Ευχαριστώ πολύ
    Ρεγγίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ως Έλληνας τρέφω βαθύτατη εκτίμηση και απεριόριστο σεβασμό σε κάθε τί Ελληνικό.
    Και όσο και αν φαντάζει οξύμωρο σε μερικούς είμαι Ορθόδοξος Χριστιανός.
    Όπως έχω ξαναγράψει παλιότερα και αλλού, πράγματι, ο χριστιανισμός έχει και πολλές μελανές σελίδες. Ο εκχριστιανισμός των Ελλήνων δεν έγινε εθελούσια. Τί είχε άλλωστε να τους προσφέρει μια τέτοια θρησκεία;;;;Τις εντολές;.."Έλα παππού να σου δείξω τα αμπέλια σου". Μην αυταπατάστε..Αυτό περίμεναν οι Έλληνες για να μην πράξουν τα αυτονόητα που η ηθική και οι γραπτοί και άγραφοι νόμοι τους, τους πρόσταζαν;;;.. 10 αυτονόητες ..εντολές! (;)
    Μακάρι οι βραχόπλακες του χριστιανισμού να "χωρούσαν" όλα τα δελφικά παραγγέλματα. Ίσως έτσι να ζούσαμε τώρα σε έναν καλύτερο κόσμο.
    Μην ξεχνάμε όμως πως έχουν μεσολαβήσει αιώνες και αιώνες από τότε και υφάναμε μέσα της στοιχεία μας. Η ορθοδοξία λειτούργησε για τον λαό μας ως ακόμα ένας δούρειος ίππος μας.
    Αυτή την φορά όμως για να προστατεύσει και να διαφυλάξει -εν αγνοία της- ,πληθώρα παμπάλαιων εθιμοτυπικών των προγόνων μας.
    Για αυτόν ακριβώς τον λόγο πιστεύω και θεωρώ ότι η ορθοδοξία είναι η ζωντανή συνέχεια της πατρώας θρησκείας μας.
    Μην το ξεχνάτε αυτό και δεν χρειάζεται και να το πολυαναφέρουμε μιας και η επίσημη εκκλησία όχι μόνο το αρνείται, αλλά και καταδικάζει αυτές τις διαστάσεις της ορθοδοξίας.
    Μελετώντας αρχαία κείμενα, την ιστορία, και την λαογραφία μας είναι έκδηλες οι αναφορές.
    Μην σας φαίνεται παράξενο!
    Είναι συχνό φαινόμενο οι προγονικές βαθιές και παγιωμένες συνήθειες (είτε θρησκευτικές είτε καλλιτεχνικές είτε οτιδήποτε άλλο) ενός λαού να διατηρούνται σε βάθος χρόνου, κρατώντας την βασική ιδέα σταθερή και μεταβάλλοντας απλά κάποια επιφανειακά "σημεία" της που δεν είναι αποδεκτά ή συμβατά στον συγκεκριμένο χρόνο.
    Έχετε ανοικτά μάτια και αυτιά, παρατηρείστε τον ΑΠΛΟ θρησκευόμενο κόσμο, κυρίως στην επαρχία,(...) σε μικρές και μεγάλες θρησκευτικές "εορτές", μελετάτε την Ιστορία μας, μάθετε την λαογραφία του κάθε τόπου και τότε θα το δείτε ξεκάθαρα.
    Από παιδί μελετάω αρχαία κείμενα καθώς και την μυθολογία μας και έχω βγάλει το συμπέρασμα πώς δεν ήταν ειδωλολάτρες μα ιδεολάτρες.
    Πολλοί θεωρούν πώς όλα αυτά τα αγάλματα θεοποιούνταν μα αν ήταν έτσι όλες αυτές οι εικόνες που έχουμε στα σπίτια και στις εκκλησίες μας μας κάνουν ειδωλολάτρες;;;;;;;;;
    Σαφώς και όχι! Δεν προσκυνάμε το ξύλο και τα χρωματιστά βερνίκια αλλά την μορφή και την μνήμη αυτού που απεικονίζει.
    Μέγα σφάλμα θεωρώ πώς είναι και η επικρατούσα αντίληψη του "δωδεκαθεϊσμού". Ας μην ξεχνάμε πώς υπήρχαν πολυάριθμες θεότητες στην ελληνική γη που και αυτές άλλοτε λιγότερο άλλοτε περισσότερο τιμόταν από τους ανθρώπους. Όμως ΠΑΝΤΑ και πριν από όλους αυτούς τιμούσαν τον Δία ως τον πατέρα όλων. Θα τολμούσα να πώ πως σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη, ότι κατά κάποιον τρόπο αυτό έχει περάσει στην Ορθοδοξία. Αναγνωρίζουμε και πιστεύουμε στον Θεό, τον Πατέρα όλων όμως την ίδια στιγμή υπάρχουν πολυάριθμοι Άγιοι και Όσιοι που επικαλούμαστε σε χαρές και λύπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύγε για ακόμα ένα άρθρο φίλτατοι, ενδιαφέρων ερωτήματα και απόψεις, όμως -συγχωρέστε μου την άγνοιά μου- μεταφέρονται στο κενό οι ήχοι;;; Και έστω ότι μεταδόθηκε σε συχνότητες σε ποιόν αναφερόταν;;;
    Είχε φύγει ο Δίας όπως είχε φύγει ο Απόλλων;
    (Ο οποίος σύμφωνα με δελφικό χρησμό « Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται.» )
    Γιατί καλείτε ο Άρης –ένας πολεμικός θεός- και ο γιός του, Δείμος ;
    Παιδιά του Άρη είναι ο Δείμος και ο Φόβος (που ήταν η προσωποποίηση της τρομάρας και της φυγής μπροστά στον εχθρό) και τους συντρόφευε η Έριδα. …
    Και ας μην ξεχνάμε ότι στον Τρωϊκό πόλεμο ο Άρης ήταν με το μέρος των Τρώων. Ακόμα και αν επίκειται πολεμική σύγκρουση γιατί να μην επικαλεστεί την Αθηνά που και αυτή ήταν πολεμική θεά μα που συνδυάζει την πολεμική αρετή με την φρονιμάδα και που ΠΑΝΤΑ στάθηκε δίπλα και με το μέρος των Ελλήνων;
    Ας μην ξεχνάμε ότι τα δυο αδέλφια είχαν συγκρουστεί αρκετές φορές μα πάντα νικήτρια ήταν η Αθηνά γιατί ο Άρης ήταν άμυαλος, άστατος και άνομος.
    Ακόμη και ο Όμηρος είναι φανερό πως τον αντιπαθούσε, γι ‘αυτό και έβαζε τον Δία να τον αποπαίρνει άσχημα.. τι πάντα πόλεμοι σου αρέσουνε , συνερισιές κι αμάχες . Έχεις της μάνας σου το αλύγιστο που δε βαστιέται πείσμα…
    Αντίθετα για την Αθηνά ήταν φανερή η συμπάθεια του, και πολλές φορές αυτή ήταν η μοναδική που τολμούσε και που κατάφερνε να αλλάξει γνώμη στον Δία!...
    Κι ο Δίας γυρνώντας της απάντησεν ο νεφελοστοιβάχτης:
    « Παιδί μου Τριτογένεια, θάρρεψε, κι αλήθεια δε μιλούσα
    με την καρδιά μου᾿ θέλω πάντα μου καλός μαζί σου να 'μαι. »
    Γιατί λοιπόν καλεί τον Άρη και όχι την Αθηνά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι τόσο πολύ που υπάρχουν ακόμα υπερήφανοι έλληνες!!!
    Προσωπικά έχω πολύ δρόμο μπροστά μου για να μάθω,αλλά είναι υπέροχο ταξίδι.
    Η αλήθεια είναι πολύ βαθιά μα ελπίζω να τη βρω!
    Να είστε καλά που με τα θέματά σας μας δίνετε τροφή για προβληματισμό!
    Υπάρχει τρόπος να πηγαίνω σε παλιότερες αναρτήσεις σας,χωρίς υποχρεωτικά να αλλάζω μία μία σελίδα;
    Βλέπετε πρόσφατα ανακάλυψα το site και σίγουρα είναι πολλά αυτά που δεν έχω δει.
    Ρεγγίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα.Προφανώς προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν την αρχαία ελληνική μυθολογία και πίστη για να καλέσουν τους..δικούς τους θεούς ή να αναζητήσουν ζωή έξω της γής.

    Ρεγίνα, κάτω από κάθε ανάρτηση , εμφανίζει 4 θέματα, τα οποία μπορεί να είναι ενδιαφέροντα.

    Επίσης, πάνω δεξιά, υπάρχει ένα "κουτάκι"Αναζήτηση Κειμένων- Λέξεις κλειδιά".Εκεί μπορείς να ψάξεις π.χ. πατώντας την λέξη Ακρόπολη και να σου εμφανίσει όσα θέματά μας περιέχουν την λέξη αυτή.

    Άλλος τρόπος είναι μέσω της Αρχειοθήκης Ιστολογίου στην δεξιά στήλη, προς τα κάτω.Μπορείς να επιλέξεις θέματα από τους τίτλους τους.
    Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ρεγγίνα (1ο post)
    Τους ίδιους ακριβώς προβληματισμούς έχω κι εγώ, αλλά μη ζητάς από θνητούς απαντήσεις για Θεούς ή "θεούς".
    Ένα θα μπορούσα ίσως μόνο να σου πω:
    Για τους Χριστιανούς -και συνεπώς ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ- ο Χριστός είναι "ο μονογενής υιός του ενός και μοναδικού Θεού", του οποίου την ύπαρξη πληροφορήθηκε η ανθρωπότητα (αποδεδειγμένα εννοώ!) τη χρονολογία 0 (μηδέν).
    Αν ζούσες το 400 π.χ., στην εποχή δηλαδή που στην Αρχαία Ελλάδα λατρευόταν ο Δίας, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ???
    Ο "ΠΟΙΗΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΓΗΣ, ΟΡΑΤΩΝ ΤΕ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΩΝ" "ΥΠΗΡΞΕ" ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ 2014 ΧΡΟΝΙΑ??? ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ??? ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ???
    Οπότε, με την ίδια λογική, και οι Αρχαίοι Έλληνες όταν έλεγαν "Θεός", γιατί να εννοούσαν κάτι "άλλο"?
    Επειδή το ονόμαζαν "Δίας"?
    Και ποιος είπε ότι οι Αρχαίοι Έλληνες δεν γνώριζαν την ύπαρξη του ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ? Για ψάξε λίγο και στα "Ορφικά" (>12.000 π.Χ.) για το θέμα αυτό και θα δεις ότι η "βαλίτσα" πάει ίσως πολύ-πολύ-πολύ μακριά!!!

    Και μια 2η "απορία":
    Γιατί η ΝΑΣΑ χρησιμοποίησε ΕΛΛΗΝΙΚΑ??????
    Να θεωρήσουμε λοιπόν ότι η ΝΑΣΑ (και άρα ΚΑΙ ΤΟ "ΣΥΣΤΗΜΑ"!!) "γνωρίζουν" ότι οι ΠΡΟΑΙΏΝΙΟΙ ΓΕΝΝΗΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΥΛΗΣ (ΟΠΟΙΟΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ !!!) ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ???
    Και οι "μαλακίες" τότε περί Φοινικικού Αλφαβήτου & Ινδοευρωπαϊκής Φυλής?

    Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ πάντως είναι μια: ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΚΡΥΨΕΙ ΠΟΛΛΑ!
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απάντηση στο "ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΚΡΥΨΕΙ ΠΟΛΛΆ":
      Απ' ότι γνωρίζω, στους επισκέπτες όλων των μεγάλων μουσείων και βιβλιοθηκών του κόσμου, εμφανίζονται πάντα ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ των έργων και ποτέ(!) τα πρωτότυπα, τα οποία φυλάσσονται πάντα σε ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΣ χώρους, σε άλλα σημεία των τους.
      Πολλές φορές μάλιστα όχι μόνο για λόγους ασφαλείας, αλλά και για λόγους φυσικής προστασίας, απ’ τον ήλιο για παράδειγμα, το φως, τη σκόνη, την τριβή, κλπ. Φαντάζεστε, ας πούμε, την Τζοκόντα να τη βλέπει όλη μέρα το φως και να την αγγίζουν καθημερινά 2-3.000 άνθρωποι? Θα είχε εξαϋλωθεί!
      Τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ λοιπόν που τίθενται είναι τα εξής:
      1. Στην πυρκαγιά της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας (απόλυτα εσκεμμένη και προγραμματισμένη, κατά τη γνώμη μου), εκτός από τα αντίγραφα, ΚΑΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ?
      2. Κι αν δεν κάηκαν τα πρωτότυπα, ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ? ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ?
      3. Αν από μερικά (ελάχιστα!) αντίγραφα των έργων του Ερμή Τρισμέγιστου, Πυθαγόρα, Σωκράτη, Αριστοτέλη, Δημόκριτου, κλπ. καταφέραμε και φτάσαμε στον Άρη, τότε, αυτός που κατέχει τα πρωτότυπα ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΤΑ ... ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ, …?
      Σε ένα πάντως θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου:
      Ο Θεός (με κεφαλαίο "Θ") ήταν, είναι και θα είναι πάντα ΕΝΑΣ, μοναδικός και ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΝΤΑ, ανεξάρτητα πως τον αντιλαμβάνεται ή τον ονομάζει η κάθε γενιά!!!

      Διαγραφή