Ήταν λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα, όταν ο ψαλμός του νεαρού ιμάμη από την Ξάνθη ακούστηκε από το Γενί Τζαμί, στη Θεσσαλονίκη,
καλώντας τους μουσουλμάνους, που είτε κατοικούν στην πόλη είτε βρίσκονται στην συμπρωτεύουσα με την ιδιότητα του τουρίστα, να συμμετάσχουν στην πρωινή προσευχή για την ολοκλήρωση του Ραμαζανιού, του ιερού μήνα νηστείας στο Ισλάμ.
Το Γενί Τζαμί (έτος ανέγερσης 1902), έργο του Ιταλού αρχιτέκτονα Βιταλιάνο Ποζέλι, που χρησιμοποιείτο ως τόπος λατρείας για τους εξισλαμισμένους εβραίους, τους ντονμέδες, στέγασε από το 1925 έως το 1963 το παλαιό αρχαιολογικό μουσείο και σήμερα χρησιμοποιείται ως εκθεσιακός χώρος, παραχωρήθηκε – για δεύτερη συνεχή χρονιά – από τον Δήμο Θεσσαλονίκης για την άσκηση των λατρευτικών καθηκόντων των μουσουλμάνων, με αφορμή τη γιορτή αυτή.
Ο Δήμαρχος που ψήφισαν οι θεσσαλονικείς και να μην έχουν κανένα παράπονο, αποκάλεσε ''καρακίτς την Παρέλαση για την επέτειο των 100 χρόνων της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης" , όμως...
Σε ποιόν ανήκει το Τζαμί και ποιος έχει το δικαίωμα να το παραχωρήσει για εκδηλώσεις λατρείας του Ισλάμ ;Αλλά δεν υπάρχει Κράτος ,υπάρχει ;
Αντί να μαζεύει τα σκουπίδια μαζεύει Τούρκους ,Τουρκόψυχους και Σκοπιανούς ...
«Τηρώντας την υπόσχεσή μας, διαθέσαμε το Γενί Τζαμί για την τέλεση της προσευχής της λύσης της νηστείας του Ραμαζανιού. Σκοπός μας είναι να διευκολύνουμε τόσο τους μουσουλμάνους κατοίκους της πόλης όσο και τους μουσουλμάνους επισκέπτες που αποφάσισαν να γιορτάσουν τον τερματισμό της νηστείας του Ραμαζανιού στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή, τιμώντας έτσι τη μεγάλη θρησκευτική γιορτή του Ισλάμ» δήλωσε και στα Τουρκικά ΜΜΕ ο Μπουτάρης.
Ο Μπουτάρης απέδωσε τη μικρή συμμετοχή πιστών στην πρωινή προσευχή στο Γενί Τζαμί «στην ελλιπή ενημέρωση από την πλευρά των μουσουλμανικών κοινοτήτων» κι επανέλαβε ότι, «αποτελεί πάγια θέση μας η διευκόλυνση της άσκησης των θρησκευτικών καθηκόντων των μουσουλμάνων κατοίκων και επισκεπτών στις μεγάλες εορτές του Ισλάμ».
Υπενθυμίζεται όμως πως χιλιάδες Τούρκοι εκδρομείς βρίσκονται από προχθες στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική προκειμένου να γιορτάσουν τη λήξη της νηστείας του Ραμαζανιού.
Πηγή
καλώντας τους μουσουλμάνους, που είτε κατοικούν στην πόλη είτε βρίσκονται στην συμπρωτεύουσα με την ιδιότητα του τουρίστα, να συμμετάσχουν στην πρωινή προσευχή για την ολοκλήρωση του Ραμαζανιού, του ιερού μήνα νηστείας στο Ισλάμ.
Το Γενί Τζαμί (έτος ανέγερσης 1902), έργο του Ιταλού αρχιτέκτονα Βιταλιάνο Ποζέλι, που χρησιμοποιείτο ως τόπος λατρείας για τους εξισλαμισμένους εβραίους, τους ντονμέδες, στέγασε από το 1925 έως το 1963 το παλαιό αρχαιολογικό μουσείο και σήμερα χρησιμοποιείται ως εκθεσιακός χώρος, παραχωρήθηκε – για δεύτερη συνεχή χρονιά – από τον Δήμο Θεσσαλονίκης για την άσκηση των λατρευτικών καθηκόντων των μουσουλμάνων, με αφορμή τη γιορτή αυτή.
Ο Δήμαρχος που ψήφισαν οι θεσσαλονικείς και να μην έχουν κανένα παράπονο, αποκάλεσε ''καρακίτς την Παρέλαση για την επέτειο των 100 χρόνων της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης" , όμως...
Σε ποιόν ανήκει το Τζαμί και ποιος έχει το δικαίωμα να το παραχωρήσει για εκδηλώσεις λατρείας του Ισλάμ ;Αλλά δεν υπάρχει Κράτος ,υπάρχει ;
Αντί να μαζεύει τα σκουπίδια μαζεύει Τούρκους ,Τουρκόψυχους και Σκοπιανούς ...
«Τηρώντας την υπόσχεσή μας, διαθέσαμε το Γενί Τζαμί για την τέλεση της προσευχής της λύσης της νηστείας του Ραμαζανιού. Σκοπός μας είναι να διευκολύνουμε τόσο τους μουσουλμάνους κατοίκους της πόλης όσο και τους μουσουλμάνους επισκέπτες που αποφάσισαν να γιορτάσουν τον τερματισμό της νηστείας του Ραμαζανιού στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή, τιμώντας έτσι τη μεγάλη θρησκευτική γιορτή του Ισλάμ» δήλωσε και στα Τουρκικά ΜΜΕ ο Μπουτάρης.
Ο Μπουτάρης απέδωσε τη μικρή συμμετοχή πιστών στην πρωινή προσευχή στο Γενί Τζαμί «στην ελλιπή ενημέρωση από την πλευρά των μουσουλμανικών κοινοτήτων» κι επανέλαβε ότι, «αποτελεί πάγια θέση μας η διευκόλυνση της άσκησης των θρησκευτικών καθηκόντων των μουσουλμάνων κατοίκων και επισκεπτών στις μεγάλες εορτές του Ισλάμ».
Υπενθυμίζεται όμως πως χιλιάδες Τούρκοι εκδρομείς βρίσκονται από προχθες στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική προκειμένου να γιορτάσουν τη λήξη της νηστείας του Ραμαζανιού.
Πηγή
ΠΡΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΠΕΛΑΣΓΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΤΖΑΜΙ. ΤΙ ΦΟΒΑΣΕ;
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΝΑΝ ΟΙΚΟ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ; ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ;
ΣΤΗΝ ΚΩΝ/ΛΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΟΡΘ. ΝΑΟΙ. ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ ΕΝΑΣ.
Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΤΕΛΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΑΟΙ ΣΤΗΝ ΔΑΜΑΣΚΟ, ΑΜΜΑΝ, ΒΑΓΔΑΤΗ, ΚΑΪΡΟ, ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ.
ΤΙ ΕΠΑΘΑΝ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥΣ;
Τί περίμενες από τήν γεροπουστάρα τόν τουρκόσπορο? Πρώτη φορά είναι πού προκαλεί μέ τήν τουρκολαγνεία του? Τό φοβερό είναι ότι πολλαπλασιάζωνται σάν μικρόβια οί προδότες οί ελληνόφωνοι γενίτσαροι μέ τίς ΄΄προχωρημένες΄΄ ψευτοπροοδευτικές ιδέες τους. Μέ αυτούς τούς κάφρους τί θά κάνουμε Πελασγέ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπομονή..Θα χωριστεί η ήρα από το σιτάρι..
ΑπάντησηΔιαγραφή